28. Februar 2016

schlumpf und ich layout - smurf and I layout

Ich liebe dieses foto und ich liebte diesen riesenschumpf. Ich finde es sieht ein bißchen wie beste freunde aus, die irgendwo sitzen und die gemeinsame zeit genießen. Von mir konnte man das bestimmt behaupten, ich weiß allerdings nicht ob Herr Schlumpf so glücklich über seine sandigen füße war :-) 

I love this photo and I loved this giant smurf. It looks a bit like best friends, sitting somewhere and enjoying their time together. Guess, I was enjoying it a lot, not sure if Mr. Smurf was so happy about his sandy feet :-) 



Die woodies auf dem layout habe ich durch das weihnachstwichteln im Dani Peuss forum bekommen und sie fanden gleich einen platz auf meinem layout. Vielen lieben Dank nochmals, poldiebaby.

The woodies on the layout were from my Secret Santa from the Dani Peuss froum and they immediately found a place on my layouts. Thank you again for your wonderful presents, poldiebaby.


material:
PP pen pals - 1st class - Pink Paislee
PP cut & paste - word up - Amy Tangerine, AC
small scallop boarder die - Taylored Expresions
citrus bliss wood veneers - Pink Paislee
vellum
creme cardstock

Kommentare:

  1. it's a beautiful layout! love the wood veneer pieces- that is a huge 'smurf'- how cool! :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you so much. Yes, the Smurf was almost taller than Iwas at that time ;-)

      Löschen
  2. Les Schtroumpfs sont mes personnages favoris. Quand j'étais petite, cette photo m'aurait fait super heureuse. Mais j'ai dû attendre jusqu'à l'année dernière pour avoir des photos avec des Schtroumpfs géants (dans le Centre de la Bande Dessinée à Bruxelles).

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Merci beaucoup. Je me souviens de tes cartes avec tes photos des Schtroumpfs....et quand j'irai a Bruxelles une journee, je dois y aller aussi

      Löschen
  3. hach so alte Fotos sind einfach unbezahlbar...
    super süß das Ganze

    AntwortenLöschen