15. Juli 2016

geburtstagskuchen layout - birthday with cake layout

Diese Situation kennt ihr bestimmt: Als ich dieses gemusterte papier sah, hatte ich mal wieder gleich eine verwendung im kopf und es musste gekauft werden....führte kein weg dran vorbei. Und bis das layout selbst dann fertig war dauerte es mangels zeit wieder etwas.

I am sure, you know this situation: when having seen that patterned paper, I immediately  had an idea in my mind and I had to shop it....there was no way around. And due to the lack of time, it took a little while until the layout was finished.


Kindergeburtstage wurden bei uns immer groß gefeiert, der kuchen durfte auch nicht fehlen. Als sommergeburtstagsking konnte ich meine kindergeburtstage meistens draußen feiern, allerdings waren meine freunde oft schon in den ferien. Wie waren eure geburtstage als kind?

When I was a child birthday parties were a big thing, and cake an important part of it. As a summer girl, most of the times I could celebrate them outdoors, though often my friends already had left for summer vacation. How did you celebrate you birthdays as a child?




material:
big day stamp set - SU
PP confetti, surprise - crate paper
upper crest boarder punch - Fiskar
3D foam glue pads
kraft and white cardstock
ink pad

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen